Wednesday, September 9, 2009

Renungkan wahai rakyat Malaysia...

Diantara post saya kat bawah ni saya petik dari beberapa blog yang saya baca...Cubalah kita renungkan dan berfikir sejenak,apelah guna nya membuat baik dengan orang yang tak reti bersyukur..ibarat melepaskan anjing tersepit...kaki kita pula yang hendak digigit...begitulah perumpamaan yang dapat saya buat disini...Malaysia merupakan sebuah negara yang baik hati dan terlalu berlembut.Menyebabkan mereka-mereka yang tidak mengenang budi ini berani untuk bertindak kurang ajar dengan negara yang banyak membantu mereka.Adalah lebih baik sekiranya pemimpin Malaysia mengambil tindakan tegas terhadap pendatang asing .Saya ingin menyarankan agar kerajaan Malaysia menghentikan khidmat pekerja dari sana dan kerajaan menggaji rakyat Malaysia untuk bekerja .

No comments: